Adet Düzensizliği



Adet düzensizliği ile 21 günden kısa veya 35 günden uzun süren sikluslar anormal olarak değerlendirilir. Menstrual (regl,adet) kanamanın çok fazla olduğu, uzun sürdüğü veya iki kanama arasında lekelenme ve kanama görüldüğü durumlarda hekime başvurulması gerekir. Adet düzensiliği sebepleri olarak, hormonal değişiklikler, yumurtalık kistleri, rahim veya rahim ağzındaki polipler, endometrial hiperplazi yani rahim içini döşeyen tabakanın fazla büyümesi, myomlar ve daha nadir olarak da rahim kanseri bu tip düzensizliklere yol açabilir.

Adet düzensizliği sebepleri ve adet düzensizliği şekilleri ile, disfonksiyonel anormal uterus-rahim kanamaları, hormonal mekanizmalar sonucu oluşan ve uterustan (rahimden) kaynaklanan anormal vajinal kanama olarak tanımlanabilir. Çok sık kullanılan, değişik tipte anormal kanamaları içine alan, iyi tariflenmemiş yuvarlak bir terimdir. Tanının doğruluğu ancak diğer kanama kaynakları ve nedenleri ekarte edilerek kesinleştirilebilir. Disfonsiyonel anormal uterin kanama tanısı, öykü, fizik muayene ve diğer yardımcı tanı yöntemlerine özellikle endometrial biopsinin veya rahim içi dokusundan yapılan kürtajın incelenmesine dayanır. Uygun tedavi ve takip planı ovülasyon (yumurtlamanın) olup olmamasına, endometrial kalınlık ve üreme dönemine aynı zamanda kanamanın miktarı ve süresine, yaş ve doğurganlık durumuna göre, her hasta için ayrı ayrı oluşturulur. Doğum sonrası adet düzensizliği sebepleri de göz önünde bulundurlmalıdır.

Adet kanamasının az miktarda olması : Adet kanı miktarı yaşla birlikte azalma eğilimi gösterir. Doğum kontrol haplarıda adet kanamasını önemli ölçülerde azaltır. Sorunlu seyreden kürtajlar sonrası endometriumda (rahim iç tabakasında) ortaya çıkan yapışıklıklar da az adet görülmesine ileri derecede yapışıklıklarda hiç adet görememeye neden olabilir. Şüphelenilen zamanlarda, üstüne görme yani gebelikte oluşan kanamayı, adet kanı sanmak yönünden gerekli incelemeler de ihmal edilmemelidir.

Sık aralıklarla adet olma: Genelde nedeni hormonal dengesizliktir. Ara kanamalar sıklıkla adet kanaması ile karıştıklarından ara kanamaların muhtemel nedenleri burada da sözkonusu olabilir.

Tüm bunlara ek olarak her türlü normalden fazla kanama durumunda vücudun kanamayı durdurma ve kanı pıhtılaştırma mekanizmalarındaki muhtemel bir bozukluk mutlaka akla gelmelidir. Bu özellikle ergenlik döneminde olan ve tüm kanamaları bir “faciaya” dönüşen kızlarda muhtemel neden olabilir ve araştırılmalıdır.

Kadınlarda / Kızlarda Ne Tür Adet Düzensizlikleri Olabiliyor?

Sık adet görme (15-20 günde bir), seyrek adet görme, 35 günden uzun (2-3 ayda bir). Adet dışı dönemlerde kanamalar olur, fazla miktarda adet görebilir, süresi uzayabilir, miktarı çok fazla olabilir, 8-10 gün devam edebilir, günde 6-12 ped kullanılabilir.

Adet miktarının çok az olması, bu da her zaman patolojik değildir. Doğum kontrol hapı ve benzeri ilaç kullanan kadınların adet miktarı azalır, bazı özel hormonlu spirallerde de adet miktarı azalabilir. Bunun dışındaki dönemlerde adet miktarının azalması nadiren olur. Adet düzesizliklerinin en ileri boyutu “amenore”de hiç adet görememe söz konusudur. Eğer bir genç kız 15-16 yaşına gelmiş ve hala adet görememişse, mutlaka sebepleri araştırılmalı ve en yakın hekime müracaat edilmelidir. “Fizyolojik amenore”ler var. Gebelik döneminde kadın adet görmüyor, ergenlik öncesi ve menopoz, emzirme döneminde görülmüyor.

Adet Düzensizliği Yorumları ve Tartışma Forumları  
İsminiz 
Yorumunuz 
Güvenlik
 
 Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
   

90 Yorum Yapılmış "Adet Düzensizliği"

müberra küçüksayacı

3 ay ara ile adet oluyom kuzenimse her ay oluyor ben olmuyom korkuyom yaş 14

20.04.2014

havva

daha önce sordum cvp bekliyorm
lütfen

15.04.2014

canan

merhaba ben 20 ay önce doğum yaptım ve yaklaşık 3 aydır adet duzensizligim oluyor bunun sebebini öğrenmek istiyorum örnek olarakta şunu söylemek istiyorum geçen ay ayın sekizinde olmuştum ve bugün ayın 11ri hala adet görmedim bunun sebebini öğrenmek istiyorum şimdiden teşekkürler

12.04.2014

rukiye

ben 14 yasindayim 12 yasinda adet olmaya basldimm takip edemiyordum zamnlarini ama 2 aydir adet görmüyorum. boyum 1.67 kilom 59 kilolu oldugumu dusunuyorum bu yondee streslerim var. annem hormonal bozukluk olabilir dedi ama doktora gitmek istemiyorum bi yolu var mi

06.04.2014

çısem bayer

benım adet duzensızlıgm var 3ay 4ay da bır bu bazen 5_6 ayda oluyo nedndır

04.04.2014

leyla

3 aydan fazla oldu adet göremiyorum 3 aydan sonra çok az kanamm oldu ama sonra olmadı bunun sebebi ne olabilir ciddi bir hastalık olabilir mi

30.03.2014

zeynep

ben nerdeyse 10 aydır adet olmuom ve 22 kilo aldm neden olabilir şimdiden tşk

30.03.2014

neziha kaşık

adetim çok az geliyo çokda sancılı oluyorum nedn acaba

20.03.2014

zuhal

18 gunde bır adet oluyorum bu normal mı acaba

19.03.2014

kübra

16 yaşındayım adet olduktan sonra 5-6 defa oldum ve 6 ay olmadım hala da olmadım bunun nedeni nedir acaba?

16.03.2014

buse

slm. ben 2 ayda bir adet oluyorum ama bu dört aydır adet olmuyorum.hayatta elim erkek eline değmedi.kiloluyum ve 17 yaşındayım doktura gitmekten korkuyorum sizce ne yapmalıyım.lütfen bir cevap yazın..

16.03.2014

ecrin

4 aydir adet gormuyorum vucuduma birden ates basiyo ellerim falan titriyor adet duzensizligindenmi kaynaklaniyor

16.03.2014

arzu

Merhaba; ben 20 yaşındayım 18 yaşındaydım regl düzensizligim olduğunda hastaneye gittim tahlil yaptılar prolaktin yani süt hormonum yüksekmiş. Sürekli tahlil yapıyolar ama artık aıkıldım şuan tohum falan iciyorum kendi yöntemlerimle ugrasiyorum sizce ne yapmam lazım ? Şimdiden teşekkürler.

16.03.2014

zeliha

daha 21 yaşındayım iki yıldır evliyim bekarkende vardı adet düzensizliği halen devam ediyo ne yapmam gerek acaba

13.03.2014

tugba

adet olduğum tarih 4 subat fakat ertesi gün hapı kullandım ve yaklaşık 1 hafta sonra tekrar adet oldum hamile olabilirmiyim . ve eger hamile degilsen 28 29 gün de adetoluyorum normalde ne zmn adet olcam ?

13.03.2014

mine

Adet duzensizliyi genetikmi??

04.03.2014

melek

bnım kanamam 5 gun suruyodu sımdı uc gun surmeye basladı ve gec oluyo knsılıkta var napabılırm

04.03.2014

yasemin

arkadaş lar ben 24 yasin da yim ben ilaç la adet görüyorum ya normal adet göremi yorum bu durum beni çok rahatsız ediyor evlendiğim de çocuğum olur mu bana bir bilgi verin ne olur ya bir doktor biliyormu sunuz ne olur yardımcı olun bir uzman doktor biliyor saniz ne olur bana nerdey se adresini verin nerde oturuyor onu da yazın telefon numarası varsa onuda yazın rica ediyorum siz den ne olur

04.03.2014

elif

arkadşlar geçen sene adet oldum ve 2 hafta olmadan adetim başlıyor ve 10 gün devam ediyor ve çok sancım oluyor. 2-3 ay da düzene girmesi gerekirken bnmkisi girmedi ve dokyora gidicem sence nedeni nedir?? tahmşniniz bnedir??

03.03.2014

ela ezo

Merhaba ben 18 yaşındayım... Âdetîm 10 gün geç kaldı ... Ben tedavisi olmayan miyom hastasıyım... Her âdet göreceğim günlerden önce ilaç kullanıyorum... İlaç zoruyla âdet oluyorum... Kısacası kızlar halinize şükredin &128542;

02.03.2014

ayse

16 yasindaym 2-3 ayda 1 adet goruyorum bu normal mi

02.03.2014

nurten

bu nedir

01.03.2014

ela

arkAdaşlar ben 15 yaşındayım 1 buçuk aydır adet görmüyorum çok korkuyorum nu olur yardım eli uzatın ne olur

01.03.2014

gulhanım

yirmi gundur kanamam var surekli oluyor doktorlar normal diyor

28.02.2014

buket

evliğim ve bir bebeğim var sezeryanla oldum emmedi bir türlü bende adet oldum adettim aralığın ortalarına doğru bitti normalde olmama geren atti 2.5 aydır olmuyorum nedenını bilen varmı ??

28.02.2014

turkan

meraba hocam esımden kaptıgım bır hastalkla doktra gıttım 3.5 hamıleydım sıgıl alındı 9 uncu ayda kanamam oldu dogum yapana kadar geldı kanama dogumdan sonra adet duzensizligi oldu doktora gittim rahmınde yara var dedi yakıldı ve halen kanamam oluyo duzelmedi ne yapabilirim lutfen yardımcı olun 8 gun oluyo bittio 3 gunarayla tekrar gelio iliskiden sonra tekrar oluyo

25.02.2014

turkan

meraba hocam esımden kaptıgım bır hastalkla doktra gıttım 3.5 hamıleydım sıgıl alındı 9 uncu ayda kanamam oldu dogum yapana kadar geldı kanama dogumdan sonra adet duzensizligi oldu doktora gittim rahmınde yara var dedi yakıldı ve halen kanamam oluyo duzelmedi ne yapabilirim lutfen yardımcı olun 8 gun oluyo bittio 3 gunarayla tekrar gelio iliskiden sonra tekrar oluyo

25.02.2014

selma

3 aydır adet göremiyorum cok acı cekiyorum napmalıyım 17 yaşındayım

25.02.2014

ilayda

13 yasimdayim 14 e girecegim 20 gun once adet olmam gerekiyordu olmadim ama kabiz oldum ve gece basim dondu annem birini opmediysen sorun yok dedi ama kimse beni opmedi

22.02.2014

ayca

Arkadaşlar ben her ay 15 günde bir adet olan biriyim fakat bu ay gecikti ve mide bulantısı bas dönmesi var regl testi yaptim negatif cikti bu bir stres mi kendinde kurduğum bana yardımcı olurmusun ?

19.02.2014

selin

arkadaşlar ben adet olalı 4. ayım oldu ama günü gününe olmuyorum yaşımda 13 adet oluyorum ama düzensiz doğal yollarda tedavisi varmı varsa lütfen söyleyin hem sancım var ama olmuyorum

18.02.2014

zeynep

16 yasindayim ve ilk defa böyle bişey oldu ayin 3 unde adet oldum cuma günü bitti bugün tekrar oldum. Bu ay çok ilaç kullanmistim o yüzden erken olmuştum şimdi tekrar olmak korkuttu biraz yardım ederseniz sevinirim

12.02.2014

elif

merhabalar adetim şu yaşıma kadar hiç düzenli olmadı muhakkak 1 hafta kadar gecikmeler ya da erken görmeler olabiliyordu ama hiç bu kadar olmamıştı 2 aydır adet olmuyorum ve 2 aydır her gün belirtilerini yaşıyorum hamile olma durumum olamaz doğum kontrol hapı hormonel bozukluklara ve kistlere iyi geliyor adeti düzene sokuyor dediler doğum kontrol hapına başladım çünkü biliyorum doktora gitsem doktorda aynı şeyi yapıcak ama yine de çok sıkıntısını yaşıyorum safran iyi gelir diye okudum bi çok kaynakta acaba siz de yardımcı olabilir misiniz ? Şimdiden teşekkürler

08.02.2014

nihan

Ultroson cihazına giriliyor ama bu tür sorunların nedeni genellikle gebeliktir saygilar

08.02.2014

derya

merhaba hocam bn adet görmeye başladığımdan beri adetim düzensiz kalp hastasıyım ve sürekli ilaç kullanıyorum sizce de ondan olabilirmi ayrıca ağrım da çok fazla oluyo ağrı kesici kullanmam yasak her ay çekiyorum

28.01.2014

Dilnur

Dogum kontrol haplarinin yumurtaligi dogru mu

26.01.2014

fatma

Merhaba benimde dogumdan once 5 gun adetim oluyodu simdi ise on gun oluya ve bende kistte var napmaliyim doktora gitmelimiyim

22.01.2014

TUNAY

mhb doktor bey ben 3 aya yakın adet görmüyorum doktora gitim 7mm kist oldugunu söyledi ilaç verdi kullandım hala adet olmadım bu konuda bana yardımcı olurmusunuz

13.01.2014

büşra

ben üç yıllık evliyim fakat son 2 yıldır adet düzeni denen bir şey yok 6 ayda bir oda ilaçla çocuğumda olmuyor bana bir yol gösterirmisiniz? lütfen

09.01.2014

zeynep

13 yaşındayım sadece 1 kere adet gördüm 4 aydan beri adet görmüyorum sizce bu normal mi acil yardım

28.12.2013

zeynep

22 yaşında bekarım. yılda en az iki kez düzensizlik yaşıyorum. adet kanamalarım bir ile bir buçuk ay arasında şiddetli bir şekilde devam ediyor. jinekoloğa gittim ultrasonda baktı sorun yok dedi.dahiliye servisine yönlendirdi ama ordan da sonuç çıkmadı. aynı zamanda hipotiroid tedavisi görüyorum. lütfen bir akıl verin ne yapmalıyım???

25.12.2013

burcu

Ben 2012 şubat ayında bebeğinin sorunlu olduğu için düşük yapmak zorunda kaldım ve o tarihten beri 3 veya 4 ayda bir adet oluyorum sizce sorun buyukmu doktora gitmekten korkuyorum

22.12.2013

mine

ben 25 yaşındayım normalde ayın ortasında adet oluyordum ama geçen haziranda ay sonunda yani 30 unda oldum ondan sonra adetim düzensizleşti bir ay geriden adet oluyorum yani bu ay kasım ayının adeti olucam nedeni ne olabilir

19.12.2013

inci ÇELİK

ADETİM ÇOK DÜZENLİYDİ AMA GEÇELİ 20 GÜN OLDU VE LEKELENME ŞEKLİNDE TEKRAR BAŞLADI DOKTORA GİTMEME GEREK VARMI YARDIMCI OLUN LUTFEN...

16.12.2013

kezban

benim adetim cok duzensiz 15 gunde bir oluyorum son ayimda 3 sefer oldum cok korkuyorum doktara gittim orgametril ilac verdi ise yaramadi lutfen cvp yazín

06.12.2013

merve

doktora gittim ama doğum kontrol verdi oda işe yaramadı menopoz olamaz 7-8 ayda 1 kere oluyorum çünkü nedeni ne olabilir

28.11.2013

Ada

ben 13 yaşındayım 7. sınıftayım 5. sınıfta adet olmuştum ancak hala 2 ayda bir geliyo çok düzensiz bu normal mi ne olursa olsun korkuyorum lütfen cevabınızı bekliyorum...

17.11.2013

aslı

merhaba ben ilk adetimi sekizinci sınıfın son ayında oldum. sonrasında 3 ay sonra oldum. aşırı stresli bi hayatım var. şu an 18 yaşındayım. bazen arka arkaya 2ay boyunca düzenli oluyor. nenem gençken kendisinin de sürekli düzensiz olduğunu söylüyor. ilerde çocuğum olur mu çok üzülüyorum:( cevabınızi bekliyorum.

05.11.2013

Gül

Haziran ayında adet günüm düğüne denk geldiği için geciktirici kullandım 8 9 gün kadar çünkü düğünden sonrada tatile gittik o günden beri adet günlerim çok farklı oluyor bazen ayın yirmisinden sonra bazende 15inde adet oluyorum ilacın etkisi olmuş olabilir mi ? normal adet günüm her ayın 10unda oluyordu bu normal bir seyir midir düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

23.10.2013

neslihan

Eltim 1 bucuk yillik evli ama adet duzensizligi var bebekleride olmuyor esiyle doktora gittiler bir sorun yok demisler ama cok istedikleri halde olmuyor sorun ne olabilir ne yapmalari gerekiyor simdiden sagolun...

21.10.2013

nurcan

adet döneminin 1 ay surmesi normalmi

24.09.2013

AYSE

Ben 6 ay önce dogum yaptım. lohusalık kanamam 52 gun surdu. ondan 2 ay sonra ilk adetimi gördum diger adetimse 2,5 ay sonra oldu. 7 gün sürdü yıkandıktan 1 hafta sonra tekrar lekelenmelerim oldu. 3 gündür devam ediyor lekelnme şeklinde normal midir neden olabilir ? doktora gitmeli miyim?

22.09.2013

emine

Ben evlenmeden 1 hafta önce adet oldum evlendikten 2 hafta sonra yeniden adet oldum şimdi 1.5 aydır evliyim 3 defa adet görmüş oluyorum bunun sebebi nedir çok korkuyorum bi sorun mu var acaba ... ne olur bi cevap yazın

22.09.2013

AYNUR

2 AYDIR ADET GÖRMÜYORUM BELİRTİLER VAR AMA GÖREMİYORUM MENEPOZAMI GİRDİM ACABA 43 YAŞINDAYIM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ SAYGILAR

18.09.2013

zy

14 yaşında adet gördüm. ama 2 ve 3 aydır beri adet göremiyorum ne yapman gerek kaldı çünkü hastaneye gittim test yaptırdım ama sonuç alamadım bu hafta çarşamba günü hasteneye gidecem ve sonuçu alıcam belki bu yüzden gayet düzenliydi...(cevaplarınızı bekliyorum)

14.09.2013

Adet Göremiyorumm

Ya 14 yaşımda adet gördüm ve sonrada 1 hafta boyunca bitiyor ama 2 ve 3 aydan biri oluyor adetimi aslında hastaneye gittim arştıyor

14.09.2013

kevser

Ben 16 yaşındayımilk adetim, 13 yaşında gördüm . adetim gayet düzenliydi ama 2 aydır adet görmüyorum bu durum normal mi

09.09.2013

şengül

ben 15 yaşındayım en son adetimi 13 temmuzda gördüm . ondan beri adet olmuyorum . demir eksikliği var . adeet geçikmesi normal mi bi doktara görünmelimiyim .?

09.09.2013

esra

Ben 18 yaşındayım 5senedir düzensiz 5ayda bir hatta daha fazla ilaç içmesem olmuyorum lütfen bu konuda bana yardm edn

05.09.2013

DAMLA

47 Gunluk evlıyım evlenmeden bır hafta once adet gordum evlendıkten 4 gun sonra yıne adet gordum ve sımdı ucuncu adetımı gorucem ve asırı derecede sancılı bır adet donemı yasıyorum

01.09.2013

Damlanur

merebalar 14 yaşındayım 2013 yılının mart ayında ilk adetimi gördüm ve bu aya kdar sürdü fakat sorun şu ki bazen 2 haftada bir bazende 40 günde bir ? ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim ağostos ayındayız Ramazana 8-7 gün kala oldum ve ogünden bu yana olmadım cevap verirseniz çok sevinirimm..

16.08.2013

gülşah

en son iki ay önce adet oldum neden olabilir acaba ve çok ağrım var

16.08.2013

yorgun

ben geçen ay 3 ay adet görmedim ve şimdi gördüm on gün sürdü sebebi ne peki cevaplarınızı bekliyorum

15.08.2013

ayşegül akgül

çok düzensiz adetlerim ramazanın son haftası oldum 10 gün sürdü kesildikten 4 gün sonra yine oldu benim adetim bir ayda üç kere oluyor ve üç dört gün sürüyor bazende 2-3 ay hiç olmuyor ben guatırdan ameliyat oldum ve hormonlarım bozulmuştu sebebi bu olabilirmi

12.08.2013

gül

2 3 aydır adetim 28 gün ile 26 gün arasında değişiyor bu durum adet düzensizliğine girer mi ?? 7,5 aylık evliyim bununla bi alakası var mı ??

01.08.2013

Nesrin

Geçen ay 5 Temmuzda adet olmuştum. 24 temmuz 2 da gene oldum acaba anormal bir durum varmı?

24.07.2013

buket

Adet duzensizligim var ve cokaz geliyo.gelen adetimin rengide kahverengi evliyim bebek istiyorum.ama umutsuzum yasim 25 umarim gecici dir

22.07.2013

melis

benimde yumurt liklarinda kuculme oldugu icin adet duzendizligi yasiyorum hamile de kalamiyorum ne guzel yapma lazim

19.07.2013

suzan

arkadaşlar 3 aydır adetim gecikmiş durumda ne yapabilirim ?

18.07.2013

bahar

adet dönemim çok düzensiz geliyor benim her ay gelmesine rağmen günleri farklı oluyo neden merak ediyorum.

16.07.2013

esra

Ya ben 16yaşındayım 4-5yıldir adet görüyorum ama çok düzensiz ilerde çocuğum olmaz diye korkuyorum.

12.07.2013

ayla

8 mayista adet oldum 12 haziranda adet oldum simdide 10 temmuzda adet oldum adetim duzensizmi neden boyle oluyor. 23 yasindayim 1 yillik evliyim lutfen cevap yazin

10.07.2013

mine

22 yasındayım 3ayda bir adet görüyorum

08.07.2013

asya

Gecen ay cumartesi olması gereken adetim takip eden pazartesi salı ve çarşamba günü sabahları lekelenme ile başladı tam olarak çarşamba gecesi oldum bu ay tam günümde yine lekelenme yine bas gösterdi iki gündür tam olarak adet olamıyorum nedeni ne olabilir

07.07.2013

merveesra

bir hafta oldum sonra iki hafta sonra yine başladı ne yapmalıyım

24.06.2013

esra

bnde 2 aydır düzensiz adet görüyorum mart 24 de oldum nisanda hiç olmadım mayıs 8 de oldum bu ay 15 günüm geçtigene gebemiyim çok merak ediyorum

24.06.2013

Melisa

Benim adetim cok normalidi fakat bu son ay degisti 19 mayista gelmisti hazirnin 9unda yine geldi ama kahferengi bi akinti geldi ilk 5 gun cok azdi hatta gunluk pes kullandim simdi ise kan geliyor normale donmustur herhalde bi bilginiz varsa yazin lutfen :)

21.06.2013

hülya yıldırım

ben 15 yaşındayım 14 mart 2013 te adet oldum hala olmuyorum aradan 3 ay geçti bu normal bir durum mu ? ne yapmam lazım ?

13.06.2013

belçim

niye benim yorumu mu yayınlamıyorsnuz .[[[[[

12.06.2013

ayça

merhaba 17 yasındayım 7.sınıfın basında ilk adetimi gördüm hep düzensizdi gecikirdi uzun sürerdi simdi de kısırlıktan korkuyorum adet döngüm 34 günü buluyor ne olabilir ?

11.06.2013

arzu

adet düzensizi benı olduruyo

08.06.2013

belçim

slm arkadaşlar bana yardımcı olun yıkanalı 20 oldu iç çamaşırımda kan lekesi gördüm aşırı akıntın var sancım yok herşey normal adetlerim genelde düzenlidr .bana yardımcı olun acaba ne oldu bana

06.06.2013

meryem

18 ci günde adet oldum ve kanama az geliyor arada bir kesiliyor sancım sürekli oluyor karnım şişik kalıyor ne yapmalıyım

23.05.2013

gizem göksun

son adet tarihim 11 mart başlangıç bu zaman a kadar adet olmadım idrar ters leri hep negatif iki kere kan testi yaptırdım 24 04 2013 de sonuç 0,100 çıktı bugün de yaptırdım 2,00 çıktı sonuç ne bilmiyorum ama buda hamilelik değilse kist olabilir mi yada bu sonuç hamilelik mi şimdiden teşekkürler

03.05.2013

Semela

Ya ben bir ayda 3 kez adet görüyorum nedenı ne olabilir ?

03.05.2013

didem

Ben 17 yaşındayım ve aşırı düzensiz bir adet dönemim var senelerdir. 6 aya yakın adet olamıyorum. Olduğum zamanlarda 1 yada 2 gün sürmekte oda çok az geliyor sizce neden ?

18.04.2013

gül saka

iki buçuk aydan beri adet olamıyorum iki sefer test yaptırdım temiz ne olur bana yardımcı olun

30.03.2013

ŞENGÜL ATAY

SELECTRA İLACI KULLANIYORUM.HER AY BİR HAFTA ÖNE ATIYOR ADET TARİHİM.

27.03.2013

duygu

ben 20 yaşındayım adet görüyorum fakat günleri düzensiz oluyor bir ayım diğerine uymuyor ve bazen diğer ayda bile olmadığım oluyor kaç kez doktora gittim ultrasona girdim Allaha şükür normal çıktı herşeyim doğum kontrol hapı kullandım düzene girdi yine bozuldu doktorlar stresten diyorlar ama ben yine de endişeleniyorum

19.03.2013

Nalan altın

kardeşimin kaza faciasından sonra çok üzüldüm ve üzüntüden ogün adetim 1 hfta önce bitmişti.o gün tekrar adet oldum.ve o günden düzensiz olmaya başladı.6 gün sürerken şimdi10 gündan fazla sürüyor ve arası 7- 10 gün sürüyor.bekarım.35 yaşındayım.doktora gitmeyede çok korkuyorum.sizce normalmi.ne yapmam lazım

18.03.2013

Diğer (90) yorumu göster



#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | RSS Kaynağı | Yardım Forumları

Adet düzensizliği, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Nisan - 2014